piątek, 23 stycznia 2015

Rozdział 3 cz2

*Zayn*
Spojrzałem w stronę lokowatego chłopaka,który bawił się pistoletem w dłoniach.
-Skończyłem-podałem mu do ręki kamerę i natychmiastowo usłyszałem cichy śmiech Styles'a.
-Bardzo dobrze.-mruknął spoglądając na wideo-teraz tylko została jej rozpieszczona siostrzyczka.
Opposite worlds »h.s punk Capitulo 56 - Página 1 - WattpadZacsinąłem mocno ręce w pięści,podniosłem wzrok na Hazzę i przęłknąłem z trudem ślinę,która zaczęła się gromadzić w ustach.
-I niech zgadnę-burknąłem ciężko-ja będę musiał tam jechać. 
-Jesteś bardzo mądry-roześmiał się-Staines Road 94,masz 24h-dodał po chwili patrząc w moją stronę.
Przytaknąłem lekko głową i poprawiłem czarną czapkę,która znajdowała się na mojej głowie.
Posłałem nerwowy uśmiech w stronę chłopaka i energicznie opuściłem puste pomieszczenie.
-Gdzie idzesz?-cichy głos kruchej dziewczyny z trudem dotarł do moich uszu.
Pokręciłem głową ze śmiechem i wziąłem kluczyki od samochodu.
-Przecież jest jeszcze twoja siostra,nie możemy zostawić jej samej.-wybełkotałem przez śmiech i podeszłem do metalowych drzwi.
-Masz jej nic nie robić!-krzyknęła głośno i zaczęła wiercić się na krześle do którego była przywiązana.
Parsknąłem cicho i jak najszybciej opuściłem ruinę.Sięgnąłem z lewej kieszeni kluczyki do auta,otworzyłem go i wsiadłem do środka.Przekręciłem kluczyk w statycje i z piskiem opon ruszyłem pod wskazany mi adres.

*Laura*
Śccisnęłam mocniej książki,które trzymałam w swoich rękach i zaczęłam nucić pod nosem moją ulubioną piosenkę.Założyłam na nos okulary przeciwsłoneczne i poprawiłam energicznie torbę na moim lewym ramieniu.Poprawiłam swój niesforny kosmyk włosów za ucho i spuściłam wzrok na białe conversy.
Nagle poczułam silne uderzenie,spojrzałam na książki,które leżały na chodniku i podniosłam pusty wzrok na chłopaka,który stał przede mną.
-Przepraszam.-mruknął cicho i ukucnął-gapa ze mnie.-zaczął zbierać książki.
-Nie,to ze mnie gapa.-westchnęłam ciężko i schyliłam się zbierając reszte książek.
Mulat z uśmiechem wręczył mi je do rąk,uniosłam lekko kąciki ust i przeniosłam wzrok na buty.
-Jestem Zayn.-wyciągnął rękę w moją stronę-a ty?
-Laura-odpowiedziałam z trudem i ścisnęłam jego dłoń.-przepraszam,ale się spiesze.
-Może Cię odwiozę?-ścisnął mój nadgarstek powodując tym samym lekki grymas na mojej twarzy.
-Nie trzeba,ale dziękuje-uśmiechnęłam się nerwowo i wyrwałam się z uścisku chłopaka.
-To może chociaż odprowadzę?-zerknął w moją stronę ciągle pokazując białe zęby.
-Skoro ci tak zależy-zaśmiałam się cicho i zaczęłam wolnym krokiem iść przed siebie.
W ciszy szliśmy  w stronę mojego domu,nieznajomy mi chłopak wydawał się bardzo miły,ale jak mówi mój ojciec,trzeba być czujnym bo nigdy nic nie wiadomo.
-Dziękuje-powiedziałam cicho i złapałam klamkę furtki.
-Drobiazg-uśmiechnął się lekko i włożył lewą dłoń do kieszeni swoich czarnych spodni.
Skinęłam lekko i pomachałam ręką w jego stronę.Wolnym krokiem doszłam do drzwi mojego domu i odwróciłam się do tyłu,jego już nie było.Westchnęłam ciężko i weszłam do środka.
-Ana  się odzywała?- ochrypnięty głos mojego ojca dotarł do moich uszu,przeniosłam nerwowy wzrok na jego osobę i pokręciłam głową-to już nie jest śmieszne,powiadamiam policję.

24komentarzy = NEXT!

<3


pretty little liars | Tumblr

---
Hej, oto druga część. 
Przepraszam Was bardzo,że rozdziału nie było przez
tak długi czas. :< 
Mam nadzieję,że się Wam podoba. :)
Dzisiaj jest z perspektywy Zayn'a i Laury:* 

25 komentarzy:

  1. pierwsza jetem! rozdział super *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny rozdział skarbie :) po prostu genialny spraw żeby Loura się im nie dała pliss

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne!! chce więcej i więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jedno słowo !! Jest mega ❤❤ czekam na next !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo chce next <3

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNEE <3 WSPANIAŁE <3 NIESAMOWITE /SANDRA

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej zostałaś nominowana do LBA więcej tutaj :
    http://angels-love-1d.blogspot.com/p/nominacje-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :* możesz zajrzeć do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG!! MEGAA :* <3 znam tw bloga z grupy na fb i go kocham!! <3 podobno podoba ci się też mój -----> http://sweetnightmares11.blogspot.com/ :) Zapraszam bo już 2 nowe rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. prosze info mnie o rozdzialach na asku ; @olcia1628

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalej!!!! I happy b-day Harry

    OdpowiedzUsuń
  14. Fascynujące, cudo! Czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu Zayn jej nie wziął! :o przecież miał ją zabrać! :o oh Boziu co się dzieje! Jak polece dalej będzie wiadomo :D
    Coraz lepiej Ci idzie lecz błagam o DLUUUUUZSZE! wiem że nie tylko ja tego chcę lecz każdy na to czeka! <3
    CO BĘDZIE Z ANA? :O już się boje nawet pomyśleć.. ale mieć takich przystojnyxh porywaczy to... uh.. Ana nawet o tym nid pomyśli bo przecież jest roztrzęsiona!
    Kocham bardzo bardzo i nieustającej weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. BRAK SŁÓW, MASZ TALENT!!! *0*

    OdpowiedzUsuń