poniedziałek, 5 stycznia 2015

Prolog

Z moich myśli wyrwał mnie nauczyciel,który właśnie stoi przy mojej ławce z nieodgadnionym wyrazem twarzy. To nie świadczy o niczym dobrym.
- Panno Peazer zadałem pani pytanie! - odezwał się surowym głosem pan Wood.
-Może pan je powtórzyć? - zapytałam z nutką nadzieji. 
-Jedynka! - krzyknął.
Przewróciłam oczami i cicho westchnęłam. W końcu to nic nowego. Czułam jak cała klasa na mnie spogląda dociekliwym wzrokiem. Zacisnęłam mocno wnętrze policzka i zignorowałam to. 

Wyszłam z budynku i szybko wyciągnęłam telefon z kieszonki od kurtki i wybrałam numer do taty. 
Po paru sygnałach odebrał ozajmiając iż nie może mnie dziś odebrać,ponieważ ma ważne spotkanie. 
Wrzuciłam komórkę do miejsca z którego ją wzięłam  i z uśmiechem na twarzy zaczęłam kierować się w stronę domu. 
Cały czas miałam wrażenie jakby ktoś mnie obserwował,ale miałam cichą nadzieję,że to tylko moja wielka wyobraźnia. Udałam się skrótami,którymi zawsze wracałam do mojego domu. Wolnym krokiem wkroczyłam w ciemną uliczkę i po chwili do moich uszu napłynął głośny warkot silnika samochodu... 


xx

-----
Witam Was na moim nowym blogu! 
Mam nadzieję,że spodoba Wam się mój pomysł. 

23 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba i pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Next! Szybko! Next! Kocham! Aww *-* Najlepszy blog ever <3 Love yaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super *-* pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, cudeńko <3 Zaczyna się wspaniale ! Czekam na next ! Weny życzę ;d /Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tak króciutkim prologu ciężko mi jeszcze stwierdzic, czy to opowiadanie będzie świetne, ale jak na razie wiem jedno: już widac, że jesteś lepsza od większości blogerek piszących fanfiction, bo przynajmniej ładnie składasz zdania, masz chyba bogate słownictwo i nie robisz błędów :) Dodaję bloga do ulubionych i będę bacznie obserwowac dalszy ciąg wydarzeń. A no i masz wielki + za obsadzenie w bohaterach laski o wyglądzie Lucy <3 Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam także do siebie: www.rosewood-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!! Pokochałam twoje opowiadanie! Pisz dalej! Życzę wielkiej weny <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Już to kocham! ♥ Nie mogę doczekać się nexta! Pozdrawiam i życzę weny <33333

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudneeeeeee!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku,cudny prolog,czekam na nexta:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu kocham ❤ cudowny i masz mnie o nextach na fb informować ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny *-* pisz szybkooo! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada sie ciekawie ^.^ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No zaczynam czytać dalej <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. Prolog krótki, ale zapowiada się na super-bombastyczną akcje! Mam nadzieję, że moje przewidywania się spełnia xd (chociaż wiem że nie muszę nie martwić) nie zwlekam i idę czytać dalej <3
    P.S. co do Twojego komantarza na Try - nie jestem doświadczona w pisaniu.. Radzisz sobie znakomicie i trzymam kciuki by dalsza praca sprawiała Ci przyjemność i nie zabrakło weny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prolog, nic dodać nic ująć. Jak zawsze piszesz cudownie i świetnie :) Masz talent i wielu wspaniałych czytelników, więc dodawaj szybko kolejne rozdziałki :*

    OdpowiedzUsuń